انواع دزدگیر اماکن
انواع دزدگیر اماکن – نصب انواع دزدگیر منزل و مغازه
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
نصب کرکره اتوماتیک
نصب کرکره اتوماتیک – چرا باید کرکره های قدیمی را تعویض کنیم؟
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
نمایش همه

کرکره برقی هوشمند – نصب کرکره برقی هوشمند

نصب کرکره برقی هوشمند

کرکره برقی هوشمند، که به‌طور اتوماتیک باز و بسته، و با ریموت کنترل، توسط کاربر کنترل می شوند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. زیرا علاوه بر راحتی کار، در مقابل سرقت نیز بسیار ایمن هستند. مدرن و به روز شدن دنیای قرن ۲۱، عاملی جهت جذب مشتریان در زمینه راه‌اندازی و نصب کرکره هوشمند برقی می باشد. اما پیشرفت تکنولوژی در هر زمینه ای نیاز به دانش و مهارت لازم در آن زمینه را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از نصب کرکره برقی می توانید برروی لینک کلیک کنید.

کرکره برقی چیست و چه اجزایی دارد؟

در گذشته نه چندان دور در خیابان های شهر استفاده از کرکره های دستی مغازه ها را می دیدیم، کرکره دستی از آهن ساخته می‌شد به همین دلیل به مرور زمان ظاهر زیبای خود را در برابر وزش باد و باران از دست می داد و نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشتند. پس از سال ها خدمت حفاظ آکاردئونی جایگزین کرکره سنتی شد. اما به دلیل دشوار بودن مراحل ساخت و رنگ آمیزی حفاظ آکاردئونی این محصول دارای قیمت بالایی بود به همین ترتیب کرکره برقی جایگزین حفاظ آکاردئونی و کرکره سنتی شد. جهت گسب اطلاعات بیشتر از کرکره برقی و انواع آن می توانید برروی لینک کلیک کنید.

کرکره‌های برقی به صورت نوارهای عایق به هم پیوسته معمولا از جنس آلومینیوم هستند که در قسمت در یا پنجره منزل نصب می‌شوند تا نه تنها امنیت منزل را تامین کنند بلکه به آسانی و به وسیله یک ریموت یا گوشی موبایل باز و بسته شوند و تردد را برای ساکنین آسان کنند.

کرکره‌های برقی با سر خوردن یا غلت زدن به سمت بالا و پایین کار می‌کنند و زمانی که کرکره به بالا جمع می‌شود تیغه در یک جعبه کوچک بالای در قرار میگیرد. هنگامی که کرکره‌ها به پایین حرکت کنند، تا کف پارکینگ پایین می‌آیند و محکم کف پارکینگ شما قرار می‌گیرند و ایمنی را تامین می‌کنند.

نصب کرکره برقی هوشمند

چه عواملی در قیمت کرکره برقی تاثیر می گذارد؟

  • عرض کرکره برقی
  •  ارتفاع کرکره برقی
  • نوع موتور استفاده شده در کرکره برقی
  • جنس و رنگ تیغه کرکره برقی

نصب کرکره برقی هوشمند :

در نصب کرکره برقی هوشمند مجموعه ایمن صنعت با تکیه بر تجربه کافی در امور نصب و تعمیر کرکره برقی افراد متخصص در زمینه کرکره هوشمند برقی همچنین تولید و استفاده از محصولات و قطعات با کیفیت و با اطمینان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. گسترش فرهنگ استفاده از نوع برقی و الکتریکی کرکره ها به جای نوع سنتی آن علاوه بر اینکه باعث تغییر مبت در مبلمان و دکوراسیون شهری و فضای خیابانها شده است به شکل تامل برانگیزی باعث افزایش ایمنی مالی و از آن مهمتر ایمنی روحی صاحبان اماکن تجاری و حتی مسکونی شده است. کرکره های برقی یا کرکره  الکتریکی اتوماتیک یکی از دستاوردها و  فن آوری هایی است که با داشتن ساختار ساده  توانسته است در سهولت و راحتی زندگی بشر نقش مهمی را ایفا کند. نصب کرکره های برقی و انواع در اتوماتیک و کرکره ضد سرقت را از ما بخواهید.

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی :

  1. محفظه کرکره برقی
  2. تیغه کرکره برقی
  3. رول کرکره برقی
  4. ریل کرکره برقی
  5. کنترل پنل کرکره برقی
  6. ریموت کرکره برقی

کرکره برقی هوشمند برای در پارکینگ:

کرکره‌ های اتوماتیک گزینه مناسبی برای پارکینگ منازل هستند زیرا با هزینه پایین‌تری نسبت به جک پارکینگ می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و نکته مهم برای کرکره پارکینگ منزل، کم بودن فضای اشغالی در هنگام باز و بسته شدن است که انتخاب کرکره برقی را برای پارکینگ آپارتمان‌ها به گزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای تبدیل می‌کند. در صورتی که شما جعبه فیوز، در داخلی و یا هرچیزی در پارکینگ خود دارید که مانع باز شدن در پارکینگ می‌شود، به راحتی می‌توانید با استفاده از در پارکینگ کرکره‌ای این مشکل را حل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *