نصب دوربین در تهران
نصب دوربین مداربسته در غرب تهران – نصب دوربین در تهران
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
نصب دوربین مداربسته دیجیتال در تهران – نصاب دوربین دیجیتال در تهران
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
نمایش همه

نصب کرکره برقی در تهران – نصاب کرکره برقی در تهران

نصب کرکره های برقی نسبت به دیگر سیستم های درب اتوماتیک هم از نظر قابلیت و هم از نظر قیمت موقعیت خیلی خوبی در بین مصرف کنندگان دارد.که با استفاده از تیغه های آلومینیومی ، پلی کربنات و گالوانیزه در شکل های مختلف و طرح های جالب با تنوع بسیار زیاد تولید می شوند. کرکره برقی انواع مختلفی دارد و از آن در جاهای مختلف بنا به نیاز متقاضیان استفاده می شود. در انواع خانگی و درب پارکینگ ها و مصارف تجاری آن را به وضوح می توان دید.

 

کرکره برقی ایمن صنعت

کرکره برقی آلومینیومی :

نوعی از کرکره های برقی می باشد که تیغه های آن از بیلت استاندارد آلومینیوم با تکنیک تولید اکستروژه تولید و ساخته می شود. از خصوصیات کرکره برقی آلومینیومی مقاومت بسیار بالای آنها در برابر ضربات و قدرت تحمل حرارت بالا می باشد نمای زیبای کرکره برقی آلومینیومی باعث استفاده از این کرکره ها در فضای درب پارکینگ منازل و یا گاراژها و نیز برخی از فروشگا ه ها می شود.

 

نصب کرکره برقی

کرکره برقی پلی کربنات شفاف :

کرکره پلی کربنات شفاف یا کرکره شیشه ای شفاف با نوعی پلمیر بسیار مقاوم ساخته می شود و در انواع و رنگ های مختلف مانند آبی ، دودی ، مسی و… عرضه می شوند که نمایی بسیار زیبا و به روز خلق می کنند. بدلیل قیمت بالای تیغه شفاف پلی کربنات مصرف این نوع تیغه مقرون به صرفه نبوده و همگانی نمی باشد و بیشتر در اماکن خاص استفاده می شود اما بدلیل زیبایی و امنیت بالا (امکان رویت داخل محیط) در بسیاری از فروشگاهها و مراکز تجاری ، پاساژها ، بانک ها ، صرافی ها و موسسات و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کرکره پلی کربنات

کرکره برقی رول گیتر :

کرکره ضدسرقت رول گیتر که به آن کرکره امنیتی نیز گفته می شود یک سیستم امنیتی قدرتمند به حساب می آید که علاوه بر زیبایی در ورودی مراکز تجاری و اداری ، بانکها ، موسسات مالی و اعتباری ، طلافروشی ها و صرافی ها و کلیه اماکن مهم و حساس جهت حفظ امنیت ورودی و خروجی محل و جلوگیری از سرقت مورد استفاده قرار گرفته و یکی از پرکاربرد ترین درب های اتوماتیک می باشد. کرکره ضدسرقت رول گیتر نسبت به کرکره برقی های دیگر از امنیت بسیاری برخوردار بوده و برای کسانی که نمی خواهند کرکره های قدیمی خود را تعویض کنند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

 

کرکره زنبوری

کرکره برقی گالوانیزه :

از خم کردن ورق گالوانیزه توسط دستگاه نورد ، کرکره گالوانیزه تولید می شود که در دو نوع تیغه های کرکره برقی گالوانیزه تک جداره و دوجداره وجود دارند و با استفاده از آهنربا میتوان به گالوانیزه بودن کرکره پی برد. مقاومت آن در برابر ضربه و وزش باد و نور خورشید و گرمایش و سرمایش نسبت به تیغه کرکره های آلومینیومی بیشتر می باشد.

 

خرید کرکره برقی

کرکره برقی طرح چوب :

عموما این نوع از کرکره ها به خاطر ظاهر زیبا و شکیلی که دارند برای کسانی که زیبایی نمای ساختمان مسکونی یا تجاری شان از اهمیت بالایی برایشان برخوردار است ، طالب نصب کرکره های طرح چوب می باشند و عموما برای درب ورودی پارکینگ منازل مسکونی و ساختمان ها ، مغازه ها و فروشگاه ها و حتی به عنوان کرکره پنجره در پنجره ی ویلاها استفاده می شود.

خرید کرکره برقی

کرکره برقی ضد سرقت :

اگر به دنبال امنیت ساختمان یا محل کار خود هستید کرکره برقی ضد سرقت گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد. درست است که تمامی کرکره برقی ها از یک حفاظت و امنیت خوبی برخوردار هستند اما برخلاف تصور عوام که نصب کرکره برقی معمولی می تواند علاوه بر زیبایی ، امنیت محل زندگی و کار شما را به طور کامل تضمین نماید ، تصوری اشتباه می باشد.

 

کرکره برقی

تیغه آلومینیومی

تیغه آلومینیومی یا اکسترود همانطور که از اسمش معلوم است با استفاده از بیلت آلومینیوم ساخته می شود. رنگ تیغه آلومینیومی دارای خاصیت الکتروستایکی است یعنی ضد خش است. متاسفانه فضای داخلی این نوع تیغه ها خالی هست و در نتیجه مانع عبور صدا نمی شوند؛ به همین دلیل بهتر است که از اکسترود به عنوان درب سوله و ساختمان های صنعتی استفاده شود و از کاربرد این نوع تیغه برای خانه خودداری کرد. هر مترمربع از تیغه آکسترود وزنی برابر با ۶ تا ۸ کیلوگرم دارد.

تیغه آلومینیومی فوم دار

تیغه آلومینیومی فوم دار ترکیبی از ورق آلومینیوم و خمیر پلی اورتان است که در کوره پخته می شود و شکلی فومی به خود می گیرد. خمیر پلی اورتان ضد حریق و عایق صوت است؛ ضمناً تیغه فوم دار وزن نسبتاً کمی دارد؛ در نتیجه گزینه مناسبی برای ساختمان های مسکونی یا فضاهایی است که استفاده از مواد ضدحریق در آنها اهمیت دارد. تنوع ظاهری تیغه آلومینیومی فوم دار باعث شده است که با هر نمایی وفق پیدا کند.

تیغه آلومینیومی پانچ دار

اگر اکسترودها را پانچ کنند؛ تیغه آلومینیومی پانچ دار حاصل می شود. در واقع تیغه آلومینیومی پانچ دار همان اکسترود پانچ شده است. سوراخ های روی تیغه باعث می شود نور وارد محیط شود بنابراین این نوع تیغه برای استفاده در پارکینگ های جنوبی مناسب هستند اما چون تیغه پانچ شده مقاومت کمی دارد؛ توصیه می شود که از این نوع تیغه ها به صورت ترکیبی با آکسترود استفاده شود (حداکثر پنج تیغه پانچ دار و مابقی آکسترود) تا هم محیط روشن شود؛ هم نمایی زیبا خلق گردد و هم کرکره از مقاومت کافی برخوردار باشد.

تیغه رول گیتر

تیغه رول گیتر از مفتول های فولادی با روکش آلومینیوم ساخته می شود. تیغه رول گیتر ضد برش است و تحت ضربات شدید نیز از هم گسسته نمی شود؛ به همین دلیل به تیغه رول گیتر، تیغه امنیتی هم گفته می شود. از این نوع تیغه به عنوان درب طلا فروشی و ساختمان های تجاری در درب های کرکره برقی رول گیتر استفاده می شود.

تیغه گالوانیزه ای فوم دار

تیغه گالوانیزه ای فوم دار، ترکیبی از آلیاژ فولاد منیزیوم و خمیر پلی اورتان است که در کوره پخته می شود و شکل فومی به خود می گیرد. تیغه گالوانیزه ای فوم دار نیز مانند تیغه آلومینیومی فوم دار ضدخش و عایق صوت و حرارت است اما نسبت به تیغه آلومینیومی فوم دار سنگینتر است و مرغوبیت کمتری دارد.

تیغه شفاف پلی کربناتی کرکره برقی

تیغه شفاف پلی کربنات با نوعی پلمیر بسیار مقاوم ساخته می شود. این تیغه ها در رنگ های متفاوتی مانند آبی، دودی، مسی و… عرضه می شوند که نمایی بسیار زیبا و مدرن خلق می کنند. تیغه های شفاف پلی کربناتی بسته به وزن هر مترمربع آنها می توانند جنبه امنیتی یا صرفاً جنبه زیبایی داشته باشند. تیغه های شفاف پلی کربناتی که وزن هر مترمربع آنها بیش از ده کیلوگرم است؛ بسیار ایمن هستند اما تیغه های پلی کربنات سبک فقط جنبه زیبایی دارند. ضمناً تیغه های پلی کربناتی ضد حریق، ضد ضربه و ضدگلوله هستند.

نصب کرکره برقی در تهران با کیفیت باورنکردنی در مجموعه ایمن صنعت انجام می شود و این مجموعه در صدد آن است تا خدمات نصب (نصابی کرکره برقی) و راه‌اندازی کرکره برقی را علاوه بر تهران به حومه شهر تهران و در شهر هایی چون نصب کرکره برقی در پرند، نصب کرکره برقی در هشتگرد ونصب کرکره برقی در کرج، نصب کرکره برقی در فردیس، نصب کرکره برقی در کردان و … هم ارائه کند.

مجموعه ایمن صنعت با سال ها دانش و تجربه آماده ارائه خدمات تولید، راه‌اندازی و نصب کرکره برقی اتوماتیک و انواع کرکره برقی به شما عزیزان می باشد. علاوه بر این خدمات در زمینه نصب دزدگیر اماکن، نصب راه بند، نصب دوربین مداربسته، نصب جک درب، نصب درب ریلی نیز خدمات شایانی را ارائه می دهد کافیست با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

تاریخچه کرکره برقی :

درواقع در گذشته و دهه های پیشین انسان ها برای حفاظت و یا راحتی بیشتر محیط زندگی خود از کرکره استفاده می کردند اما امروزه با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا ساخت و طراحی دسته جدیدی از کرکره ها با نام کرکره برقی انجام شود. سابقه درب های کرکره ای در ایران به بیش از ۲۵ سال می رسد. در ابتدای ساخت کرکره برقی، تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک انجام میشد بی اینکه تغییری در نوع ساخت و ظاهر آن اتفاق بیفتد اما بعد از گذشت مدتی ساخت کرکره های برقی متداول شد و این موضوع آغازی برای ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره برقی به بازار هدف شد.

نصب کرکره برقی در تهران

نصب کرکره برقی در تهران

قیمت نصب کرکره برقی در تهران:

تا چند سال پیش، شما در خیابان های هر شهری که قدم می زدید، شاهد کرکره های دستی بودید. صاحبان مشاغل، صبح ها با زحمت زیاد، کرکره ی دستی مغازه ی خود را بالا می دادند و عصر ها، آن را پایین می آوردند. همچنین نقاش هایی را می دیدید که در حال رنگ زدن کرکره های سنتی بودند. با گذشت زمان، کرکره های دستی به دلیل جنس آهنی آن ها در برابر باد و باران، ظاهر زیبای خود را از دست می دادند و نیاز به رنگ آمیزی دوباره داشتند. این نکته را فراموش نکنید که نصب کرکره برقی یک کار تخصصی است و اگر به درستی انجام نشود شما را دچار مشکل میکند.

انواع کرکره برقی جهت نصب :

  1. کرکره برقی درب ضد سرقت
  2. کرکره برقی سوله کارخانه
  3. کرکره ضد سرقت پنجره و بالکن
  4. کرکره برقی مغازه
  5. کرکره برقی پارکینگ
  6. کرکره برقی فولادی

نصب کرکره برقی در تهران چه مراحلی دارد؟

  • نصب پروفیل درب کرکره ای
  • نصب برد و ریموت کرکره برقی
  • نصب صفحه پلیت درب های برقی با موتور توبولار
  • نصب شفت کرکره برقی
  • نصب تیغه های درب روی شفت کرکره برقی
  • نصب ریل کرکره برقی و تنظیمات نهایی آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *