قیمت کرکره برقی اتومات مدرن
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
نصب کرکره برقی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
نمایش همه

نصب کرکره برقی اتوماتیک

کرکره اتومات ( درب رول آپ ) یکی از پرمصرف ترین و متداول ترین محصولات درب اتوماتیک می باشد که در کلیه ی اماکن مسکونی ، تجاری ، اداری قابل نصب و اجرا می باشد . ساختار کرکره اتومات از اجزایی همچون تیغه کرکره ( آلومینیم ، پلی کربنات ، فولاد ، منیزیم ، گالولنیزه و …) ، شفت ، موتور ( ساید ، توبولار ) ، ریل ( آهن ، آلومینیم )، رسیور و ریموت ، اندی کپ ، صفحه پلیت ، کپس ، یاتاقان ، چشمی و چراغ فلاشر تشکیل شده است .

انواع کرکره برقی

مزایای کرکره اتومات 

– زیبایی و قابلیت همخوانی با نماهای کلاسیک و مدرن امروزی

– تنوع رنگ و جنس در تیغه های کرکره اتوماتیک

– امنیت بالاتر نسبت به کرکره های سنتی و قدیمی

– استفاده راحت و آسان تنها با فشار دادن دکمه ریموت و حذف نیروی انسانی

– مناسب برای هر نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی

– عایق انرژی و صدا ( جلوگیری از هدر رفت سرما در فصول گرم و گرما در فصول سرد سال )

– قابلیت دید به داخل ( پلی کربنات و رول گیتر ) برای بالا بردن امنیت در شب

– بالا بودن سرعت اجرا و تحویل پروژه

– قابلیت مدیریت همزمان تعداد زیادی از کرکره های اتومات تنها با یک ریموت کنترل

– قابلیت اضافه کردن باطری پشتیبان برای تردد در مواقع قطع برق

از کرکره های اتومات صنعتی در ورودی سوله ها ، کارخانه ها و محیط های صنعتی استفاده می شود . ابعاد دهنه ی ورودی آنها بالای ۲۰ متر مربع و معمولا عرضی بالای ۱۲ متر دارند . در اجرای این کرکره ها باید از تیغه ، لوله شفت و موتورهای صنعتی استفاده کرد که مقاومت بالاتری در قیاس با کرکره های پارکینگ و فروشگاهی دارند .

 

کرکره اتومات

 

کرکره برقی اتوماتیک پنجره

کرکره برقی پنجره ، علاوه بر بالا بردن امنیت ساختمان کارایی مهم دیگری همچون جلوگیری از هدر رفتن انرژی در فصول سرما و گرما ، ممانعت از ورود گرد و خاک به داخل ساختمان ، تنظیم نور ورودی به محیط ، کاهش آلودگی صوتی ، راحتی و آسایش و … دارا می باشد.

با توجه به آمار پلیس بیش از ۵۰ درصد سرقت از منازل از طریق ورودی پنجره صورت میگیرد ، با استفاده از تیغه های رول گیتر و پلی کربنات می توان سارق را از ورود به داخل ساختمان از طریق پنجره منصرف نمود .

استفاده از کرکره پنجره ها علاوه بر افزایش آسودگی خیال همچنین نمای زیبایی به نمای ساختمان می بخشد . استفاده از کرکره پنجره ها برای ویلاها ، ساختمان های با درجه اهمیت بالا و … توصیه می شود.

مزایای استفاده از کرکره پنجره برقی :

۱ – بالا بردن امنیت بنا ( جلوگیری از ورود سارقین و افراد ناشناس به ساختمان از طریق پنجره )

۲_ جلوگیری از هدر رفت انرژی در فصول مختلف ( با کاهش مصرف انرژی در فصول مختلف باعث بالا رفتن راندمان و کاهش هزینه ها در دراز مدت می شود )

۳_ عایق صدا و کاهش صداهای مزاحم اطراف ساختمان ( ساختمان های مجاور اتوبان ها و خیابان ها که با مشکل آلودگی صوتی درگیر می باشند با نصب کرکره پنجره تا حد بسیار زیادی می توانند از ورود صداهای مزاحم بکاهند )

۴_ تنظیم میزان نور ورودی به ساختمان  ( با باز ، نیمه باز و بسته کردن پنجره می توان میزان نور ورودی به ساختمان را در هنگام شب و روز کنترل کرد )

۵_ تنوع طرح و رنگ بالا و قابلیت همخوانی با نماهای مدرن و کلاسیک (کرکره پنجره در طرح ها و اشکال مختلفی می باشد که می توان با توجه به نمای ساختمان مدل و رنگ آن را انتخاب کرد و بر زیبایی ساختمان بیفزاید )

۶_ مقاومت بالا در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی

۷_ راحتی و بالا بردن آسایش تنها با فشار دادن دکمه ی ریموت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *