نصب دوربین مداربسته آنالوگ در کرج، نصاب دوربین مداربسته آنالوگ
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
نصب دوربین تحت شبکه در کرج، نصب دوربین ip در کرج
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
نمایش همه

نصب دوربین مداربسته آنالوگ در تهران، نصاب دوربین مداربسته آنالوگ در تهران

نصب دوربین مدار بسته آنالوگ در تهران می تواند یک امر گران‌قیمت باشد اما نگران نباشید مجموعه ایمن صنعت در نصب انواع دوربین های مداربسته توانایی و تخصص چندین ساله دارد که با نازلترین قیمت ها به شما عزیزان خدمت رسانی میکند این مقاله جهت آشنایی بیشتر شما جهت نصب دوربین های مداربسته می باشد.

مجموعه ایمن صنعت هم در نصب دوربین های آنالوگ هم در نصب دوربین های IP در تهران فعالیت می کند. قبل از اینکه بخواهیم از مراحل و روند نصب دوربین های آنالوگ برای شما توضیح دهیم بهتر است کمی با دوربین های آنالوگ آشنایی پیدا کنید تا طریقه نصب این دوربین ها را بهتر درک کنید.

دوربین های مداربسته آنالوگ چه ویژگی هایی دارند؟

دوربین مداربسته آنالوگ، نوعی وسیله الکترونیکی است که با استفاده از حسگرهای الکترونیکی که در این دستگاه تعبیه شده است، تصاویر را دریافت می کند و آنها را به سیگنال های الکترونیکی تبدیل می نماید. روند کار به این صورت است که آنالوگ دریافتی در دوربین به وسیله حسگرها به یک تقویت کننده ارسال می شود و به خروجی ارسال می شود.

زمانی که نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم باشد این دوربین ها ضعف بزرگی از خود نشان میدهند. اگر قرار باشد تصاویر به همان صورت آنالوگ انتقال یابند باید از محدوده فرکانس امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش تحت تاثیر امواج نویز و تداخلی قرار می دهد. ضمن اینکه امکان رصد کردن تصاویر در محدوده برای هر کس دیگر بسادگی فراهم می شود. بنابراین هیچوقت نمی تواند راه امن و مطمئن برای ارسال تصاویر آنالوگ باشد.

نصب دوربین مداربسته آنالوگ در تهران

مزایای دوربین های مداربسته آنالوگ :

  • این نوع دوربین از راه دور قابل کنترل است.
  • این نوع دوربین به دلیل سیستم ساده ای که دارد به سادگی قابل نصب است و برای نصب به افراد ماهر و متخصص نیازی ندارد.
  • این نوع دوربین دارای تنوع بالایی است. دوربین آنالوگ را می توانید از نوع مینی تا نوع PTZ  که اندازه ای بزرگتر دارد تهیه و استفاده نمایید. بنابراین شما با توجه به نیاز و کاربرد این نوع دوربین، باید نوع آن را انتخاب نمایید.
  • عمده ترین مزیت و دلیل استفاده از دوربین مداربسته آنالوگ، قیمت پایین این نوع دوربین نسبت به دوربین های تحت شبکه است.

نصب دوربین های مداربسته آنالوگ در تهران :

جهت نصب دوربین مداربسته در تهران، دوربین را از جعبه خارج کرده و ورودی، خروجی های آن را شناسایی کنید. دوربین باید حداقل دارای دو خروجی / ورودی باشد. یکی برای تغذیه و دیگری برای تصویر دوربین. خروجی تصویر دوربین به شکل یک فیش مادگی BNC است. ورودی تغذیه نیز شکلی مشابه فیش های آداپتور یا تغذیه تجهیزات الکترونیکی دارد. خروجی تصویر دوربین را باید از طریق کابل تصویر RG59 که دو طرف آن با فیش BNC اتصال خورده به دستگاه DVR متصل کنید.

همچنین برای تامین برق دوربین آداپتور دوربین را به برق شهر متصل کرده و خروجی آن را به فیش تغذیه دوربین متصل می کنید. دستگاه DVR را از طریق خروجی های تصویر به نمایشگر متصل کرده و سپس روشن کنید. در صورتی که مراحل بالا را به خوبی انجام داده باشید با روشن شدن دستگاه DVR میتوانید تصویر دوربین را بر روی نمایشگر ببنید. بقیه دوربین ها را به همین روش به دستگاه متصل کنید. در صورتی که میخواهید تنظیماتی بر روی دوربین ها انجام دهید باید این کار را از طریق دستگاه DVR انجام دهید. برای این کار به مطلب آموزش تنظیم منوی دستگاه DVR مراجعه کنید.

قیمت نصب دوربین های مداربسته آنالوگ در تهران :

قیمت نصب دوربین مداربسته آنالوگ و سایر دوربین های مداربسته توسط اتحادیه های صنف دوربین مداربسته در سراسر کشور هر ساله اعلام می گردد. ملاک قیمت گذاری بر خدمات انجام شده در پروسه نصب دوربین مداربسته میزان کار انجام شده است.پارامتر هایی مانند تخصص، زمان انجام و … بر این قیمت های موثر هستند. هزینه نصب دوربین مدار بسته در درجه اول به نوع دوربین و در مراحل بعدی به تعداد دوربین ها و میزان کار مورد نیاز برای نصب بستگی دارد.

امروزه دوربین مدار بسته علاوه بر مکان های اداری و تجاری در منازل هم مورد استفاده قرارمی‌گیرد. نصب دوربین مداربسته یکی دیگر از خدماتی است که امکان ارائه قیمت دقیق بدون بازدید و کارشناسی محل غیرممکن است. میزان کار کابل کشی و نوع دوربین انتخابی توسط مشتری در کیفیت نیروی خدماتی نصاب و در نتیجه قیمت کار موثر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *