نصب کرکره اتوماتیک در تهران و کرج
نصب کرکره اتوماتیک در تهران و کرج – نصاب کرکره اتوماتیک برقی
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
نصب کرکره برقی چرا ضروری است ؟ (نصب کرکره برقی با نازلترین قیمت)
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
نمایش همه

نصب جک درب ورودی – جک درب آرام بند و نصب آن را بهتر بشناسید!

نصب جک درب ورودی

نصب جک درب ورودی در مجموعه ایمن صنعت با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام می شود. برای نصب جک درب آرام بند کافیست برروی لینک کلیک کرده یا با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید. این مجموعه سالهاست که در خصوص خدمات نصب راه بند، نصب جک درب پارکینگ، نصب درب شیشه ای سکوریت، نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن و نصب دوربین مداربسته فعالیت می کند. برای اطلاعات بیشتر کافیست برروی لینک کلیک کنید.

جک درب ورودی چیست و نصب آن :

جک درب ورودی پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد.

آرام بند درب چیست؟

آرام بند درب یکی دیگر از محصولات ساختمانی است که برای سادگی کار کاربر طراحی و ساخته شده است. جک آرام بند منزل این وظیفه را دارد که با رها کردن درب، به آرامی آن را ببندد تا به چهارچوب آن فشاری وارد نشود. با استفاده از این محصول بر روی درب هایی که قفل برقی وجود دارد می توان اطمینان داشت که بعد از باز کردن درب، به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد.

نصب جک درب ورودی

نصب جک درب ورودی

جک درب آرام بند در چه مکان هایی استفاده می شود؟

  • انواع درب های مجتمع های مسکونی
  • درب اداری
  • درب های ورودی تجاری
  • جهت ایجاد ایمنی و جلوگیری از ورود هوای سرد یا گرم

اجزای تشکیل دهنده جک درب:

ریموت کنترل : ریموت کنترل وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می‌با شد که غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد.

فلاشر : فلاشر درواقع با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن، پیام مرکز فرمان را نشان می‌ دهد.

چشمی : چشمی به دلیل داشتن سیستم مادون قرمز اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی حس کند، از باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند و مانع از صدمه زدن درب به خودرو می شود.

جک بازویی : جک بازویی درواقع ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد.

مرکز فرمان : همانطور که از اسم آن مشخص می باشد وظیفه فرمان برای باز و بسته شدن و توقف جک‌ها را دارد و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگ می‌ باشد.

جک درب منازل در ابتدا در حالت ۲ سرعته تنظیم می شود ولی ضربه نهایی را وارد نمی کند و توان بستن درب با قفل برقی را ندارد. بدین منظور آرامبند های سه سرعته برای درب منازل به صورت رایج استفاده می شود. به عبارت بهتر برخی از جک های آرام بند درب اصطلاحا سه مرحله ای هستند که درب را در سه مرحله از لحاظ سرعت می بندند و مخصوص قفل برقی می باشند.

چون قفل های برقی بر روی درب های ساختمان دارای مقاومت بیشتری می باشند اگر بخواهیم آرام بند را در دو مرحله تنظیم کنیم که درب به طور قطع بسته شود احتیاج به باز کردن پیچ تنظیم به صورت غیر طبیعی است؛ این عمل باعث کوبیده شدن درب می شود. البته لازم به ذکر است که در برخی از انواع جک درب منازل قدرت به حدی بالاست که مشکلی با نصب بر روی درب های آهنی دارای قفل برقی پیدا نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *