درب های کرکره ای برقی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
قیمت خرید کرکره برقی اتوماتیک در غرب تهران
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
نمایش همه

درب کرکره برقی اتوماتیک برای ساختمان

تیغه درب کرکره برقی اتوماتیک ساختمان فوم دار همان تیغه کرکره معمولی میباشد فقط با این فرق که داخل تیغه از مواد خمیر پلی اروتان پر شده و توسط دستگاه این خمیر به صورت فوم در آمده که وجود این فوم در داخل تیغه باعث کم شدن صدای باز و بسته شدن کرکره میباشد.وجود فوم باعث بالا رفتن عدم ضربه پذیری تیغه میشود.روش تولید تیغه های فوم دار به صورت رول فرمینگ بوده و تیغه های آلومینیوم به صورت اکستروژن است. روش تولید رول فرمینگ در درب اتوماتیک کرکره ای به این شکل است که در ابتدا ورق های فولاد منیزیم به فرم مورد نظر شکل داده می شود و سپس در حرارت، فوم پلی اورتان (مقاوم در برابر حریق) درون ورق، تزریق می شود. ورق تیغه های فوم دار به صورت خود رنگ است و برخلاف تیغه های آلومینیوم، دارای استاندارد اروپایی است و در طرح و تولید به روز است.

 

درب کرکره برقی اتوماتیک برای ساختمان

کرکره برقی پارکینگ

استفاده از کرکره برقی برای پارکینگهای ساختمان هر روز در حال افزایش است، اما نکته مهم در استفاده از کرکره اتوماتیک برای پارکینگ این مورد است که موتوری برای پارکینگ استفاده شود تا پاسخگوی تردد ساختمان باشد. به طور مثال اگر ساختمانی با تردد بالای ۴ واحد می خواهد از کرکره برقی برای طول عرض حتی زیر ۱۰ متر مربع استفاده کند می بایست از موتور کرکره برقی ساید استفاده نماید. در ترددهای بالاتر و عرض های بیشتر می بایست از موتور ساید پر قدرت و سیم پیچ مس استفاده نمود تا تردد بالا باعث از کار افتادن موتور نگردد. دغدغه دیگر ساختمانهای مسکونی کم صدا بودن تیغه کرکره می باشد که می توان از تیغه های آلومینیوم قوص دار کم صدا با یک اجرا دقیق و صحیح بهره برد و برای ساختمانهایی که خیلی حساس هستند از تیغه های بی صدا غضروفدار استفاده کرد. این گونه تیغه ها به گونه ای طراحی شده اند که بین دو تیغه یک لایه پلاستیک نرم غضروف مانند قرار گرفته تا مانع از استهکاک و ایجاد صدا گردد.

کرکره درب برقی

معایب کرکره اتوماتیک:

از معایب کرکره اتوماتیک نمی توان به موارد زیادی اشاره نمود اگر این محصول دارای عیب های فراوان بود، استفاده هرچه بیشتر از آن رواج پیدا نمیکرد و هیچکس راغب به خرید کرکره برقی و انواع آنها… نداشت .ساخت و نصب کرکره اتوماتیک مقداری از سایر درب ها پر هزینه تر است. اما این هزینه اضافی بسیار مقرون به صرفه خواد بود. برای اطلاع از قیمت ها به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه نمایید.کرکره برقی اگر از رول های نامرغوب یا به نوعی با کیفیت پایین استفاده گردد در هنگام بازو بست صدای ناهنجاری تولید میکند البته ناگفته نماند اغلب کرکره های اتوماتیک کمی با صدا باز و بست میگردند اما تولید صدای ناهنجار که گوش خراش باشد میتواند جزو معایب کرکره برقی به شمار بیایدبا آوردن نام کرکره برقی اتوماتیک همه ما به یاد مغازه ها و درب‌ های آن ها می افتیم. چرا که بی شک امروزه بسیاری از مغازه ها و فروشگاه ها مجهز به کرکره های برقی هستند لذا استفاده از این کرکره ها اول این که ایجاد امنیت می کند برای فروشگاه و علاوه بر این از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

 

کرکره برقی اتوماتیک به عنوان یکی از انواع کرکره‌های پنجره و درب، با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و خدمات هوشمندانه، امکانات متنوعی را به ساختمان‌ها ارائه می‌دهد. با توجه به نیازهای مختلف کاربران، کرکره برقی اتوماتیک به مزایای زیر معروف است:

مزایای درب کرکره برقی اتوماتیک برای ساختمان

امکان کنترل دوران و راحتی استفاده

کرکره برقی اتوماتیک امکان کنترل دقیق تا چهارچوبهای زمانی را فراهم می‌کند. این امکان به کاربران این امکان را می‌دهد که در هر لحظه، به صورت دلخواه کرکره را باز یا بسته کنند، که به راحتی و کاربری آسان می‌انجامد.

صرفه‌جویی در انرژی

کرکره برقی اتوماتیک با امکانات خودکار می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک کند. با تنظیم خودکار بر اساس شرایط هوایی و نور محیط، مصرف انرژی برای حفظ دمای مناسب داخل فضا بهینه می‌شود.

افزایش امنیت

کرکره برقی اتوماتیک مجهز به سیستم‌های امنیتی مانند قفل‌های هوشمند و حسگرهای حرکت است. این ویژگی‌ها به افزایش امنیت ساختمان و جلوگیری از ورود غیرمجاز افراد کمک می‌کنند.

سازگاری با تکنولوژی‌های هوشمند

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، کرکره برقی اتوماتیک سازگاری بالایی با سیستم‌های هوشمند دارد. این امکان به کاربران این امکان را می‌دهد تا از راه دور، از طریق گوشی هوشمند یا دستگاه هوشمند، کنترل کرکره‌های خود را داشته باشند.

نتیجه‌گیری

استفاده از درب کرکره برقی اتوماتیک برای ساختمان‌ها با مزایای فراوانی همراه است. این نوع کرکره با امکاناتی هوشمندانه، کنترل دقیق، صرفه‌جویی در انرژی، افزایش امنیت و سازگاری با تکنولوژی‌های مدرن، به کاربران امکانات راحتی و امنیت بیشتر را فراهم می‌کند. با توجه به این مزایا، استفاده از کرکره برقی اتوماتیک به عنوان یک انتخاب هوشمندانه برای ساختمان‌ها پیشنهاد می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *