سرعت باز و بسته شدن جک پارکینگ – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
تنوع در انتخاب جک پارکینگی – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
نمایش همه

سیستم خلاص کن ساده جک پارکینگی – نصب جک درب اتوماتیک

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است در هنگام استفاده از کرکره برقی با آن مواجه شوید این است که هنگام خروج یا ورود برق ساختمان قطع شود. بالا بردن کرکره برقی مشکل و زمان بر است تا جایی که بسیاری منتظر میمانند تا برق دوباره بیاید و با ریموت کرکره را بالا ببرند. حال در جک پارکینگی این عمل چند ثانیه بیشتر زمان نمی برد به گونه ای که مصرف کننده برای خلاص کردن جک ها می بایست کلید یا آچار خلاص کن را داخل محل تعبیه شده قرار داده و با چرخاندن اش بازو ها را خلاص کند. این سادگی در جک درب پارکینگی و دشواری آن در کرکره برقی بسیاری را که علاقه مند هستند حتما از کرکره برقی استفاده را به این سو برده که از موتور های با UPS استفاده نمایند تا هرگز نیاز به دستی کردن سیستم نباشد و برای خرید سیستمهای با UPS می بایست هزینه زیادی متقبل شد.

جک پارکینگی الکترومکانیکی از لحاظ امنیت به مانند سیستم های هیدرولیکی بسیار ایمن طراحی شده و در برابر فشار بیرونی بسیار مقاوم است و می توان با یک قفل برقی ساده و کار آمد نفوذ پذیری آن را غیر ممکن و به صفر رساند.

 

سیستم خلاص کن ساده جک پارکینگی

 

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی و ریلی پشت درب مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک برقی پارکینگ تهران را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *