نصب جک درب پارکینگ – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
جک پارکینگی در افسریه تهران – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
نمایش همه

انتخاب جک پارکینگ – نصب جک درب اتوماتیک

در اولین قدم برای خریدن جک برای درب پارکینگ، باید به این نکته توجه داشت که ورودی ساختمان مورد نظر چه عرض و اندازه ای دارد. دلیل اهمیت این موضوع نیز در تناسب هر جک با یک عرض مشخص است. در واقع جک ها و قدرت و کارایی های متفاوت آن ها بر اساس این که اندازه ورودی درب چقدر است و تا چه میزان باید درب باز و بسته شود، متغیر بوده و تعیین خواهد شد.

  • شرایط و موقعیت ساختمان را برای خرید جک درب پارکینگ در نظر بگیرید

نکته دیگری که در زمان خرید جک درب پارکینگ باید در نظر داشته باشید، شرایط و موقعیت قرار گیری ساختمانی است که می خواهید برای درب آن یک جک برقی را خریداری کنید. برای این منظور در نظر بگیرید که ساختمان در چه شرایط و موقعیتی قرار دارد. باید بر اساس این که آیا درب ها می توانند به راحتی و بدون هر گونه سختی و مزاحمتی باز و بسته شوند، جک های مناسب را خریداری کرد. برای مثال بررسی کنید که آیا موقعیت دیوار ها یا سطح زمین مانعی برای باز و بسته شدن راحت و روان درب نیست. موقعیت قرار گیری ساختمان از لحاظ رو به شمال بودن یا جنوبی بودن آن نیز روی باز و بسته شدن راحت درب تاثیر خواهد داشت که باید در زمان خرید جک درب پارکینگ آن را در نظر گرفت. علاوه بر این، این که درب ساختمانی که می خواهید جک برای آن خریداری کنید نوساز است یا قدیمی ساز، انتخاب و خریدن جک برای درب پارکینگ نیز متفاوت خواهد بود. به این ترتیب با بررسی این درب ها و شرایط باز و بسته شدن آن ها باید یکی از انواع جک های بازویی، برقی یا ریلی را انتخاب و خریداری کنید.

جک اتوماتیک درب پارکینگ سوزوکی که از نوع الکترومکانیک است مجهز به یک شفت ۴۰ سانتی و میل ماردن از نوع دنده ریز فولادی میباشد که این باعث میشود  قدرت بیشتر و دوام طولانیتر و ترمزگیری دقیقتر و بهتردر مورد این درب پارکینگی اعمال شود.

 

انتخاب جک پارکینگ

 

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی و ریلی پشت درب مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک برقی پارکینگ تهران را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی انتخاب جک پارکینگ با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *