جک درب اتوماتیک پارکینگ سیماران Faraz V
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
جک درب اتوماتیک پارکینگ یوتاب ۶۸۹
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
نمایش همه

جک درب پارکینگ اتومات کسری KE-400

جک درب پارکینگ کسری ساخت ایران است و یک جک الکترومکانیکی مناسب برای محیط های مسکونی با تردد محدود میباشد ، جک پارکینگی کسری دارای کورس حرکتی متوسط بوده و از مدار فرمان هوشمند جدید استفاده میکند. شکل ظاهری این جک پارکینگی مانند جک فک ۴۱۲ ایتالیا بوده و جکی کاملا ضد آب و گرد غبار است و از بنام جک فک ایرانی در بازار از آن نام برده میشود. قدرت جابجایی جک پارکینگی کسری قابلیت جابجایی بین ۳۵۰ را دارد و هر بازو حدود ۳.۵ درب را جابجا میکند. بهتر است در کنار این جک از یک قفل برقی استفاده کنید تا ضریب امنیتی را افزایش دهید.

جک درب پارکینگ کسری KE-400

 

تمامی جک های پارکینگی در زمان نصب برای افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از ضربه و شکستگی بازو ها توسط برخورد خوردو ها ، با درب پارکینگ از قفل برقی استفاده میکنند. برای انتخاب انواع قفل برقی کافیست بر روی اسم آن در کلیک کنید تا از نوع عملرکد و قیمت آن آگاه شوید.

جک کسری مدل KE۴۰۰ با بهره مندی از کورس ۴۰ سانتی متر، از لحاظ تئوری مناسب برای دربهایی تا طول ۳.۵ الی ۴ متر برای هر لنگه با وزن  ۳۰۰ تا۴۰۰ کیلوگرم می‌باشد. بنابرین پیشنهاد ما برای استفاده از این جک مقادیری است که از لحافظ فنی مورد تست و آزمایش قرار گرفته است. کیفیت ساخت قطعات این جک بسیار بالا بوده و علاوه بر ظاهر این جک که مهندسی معکوس از جکهای ایتالیایی شده، از لحاظ فنی هم این اتفاق برای جک کسری KE۴۰۰ افتاده است و قطعات با استانداردهای روز دنیا و با کیفیتی بالا تولید و عرضه شده است. جک کسری مدل KE400 را می‌توان یکی از اولین جک‌های درب اتوماتیک ساخت ایران دانست، زمانی که کمتر شرکتی به فکر ساخت یک جک درب اتوماتیک با قیمت پایین بود، شرکت کسری الکتریک اقدام به معرفی یک جک درب اتوماتیک مخصوص دربهای دو لنگه و تک لنگه کرد. و این جک را در دو مدل مختلف با کورس متفاوت روانه بازار کرد. این جک با بهره مندی از ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت AC اگرچه توان بالاتری را نسبت به جکهای ۲۴ ولت اعمال می‌نماید اما در زمان قطع برق امکان استفاده از باتری بک آپ وجود نخواهد داشت، با این حال این جک توان ماکزیمم اعمالی ۲۸۰W را در زمان غلبه بر اینرسی اعمال می‌نماید که نیرویی کافی برای به حرکت در آوردن دربهای نیمه سنگین می‌باشد.

مشخصات کلی محصول
نوع و مدل جک

جک کسری ۴۰۰

حداکثر توان جابجایی ۳۵۰ کیوگرم
حداکثر عرض درب ۳.۵ متر
ولتاژ ورودی موتور جک برقی ۲۲۰ ولت
قابلیت نصب (برق اضطراری) ندارد
قابلیت نصب قفل برقی دارد
تعداد کارکرد روزانه ۱۰۰ بار در ۲۴ ساعت
موقعیت های محل نصب مسکونی ، اداری
قابلیت توقف در برابر مانع دارد
قابلیت ترمزگیری دارد
قابلیت ضد آب و گردوغبار دارد
قابلیت باز شدن بیش از ۹۰ درجه دارد
متعلقات همراه جک دو عدد بازو ، یک جفت چشمی ، یک عدد فلاشر ، دو عدد ریموت ، برد و باکس مدارفرمان ، یراق آلات نصب
سایر ویژگی ها

همواره تلاش برای بهبود امنیت و کارایی در پارکینگ‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از راه‌حل‌های برجسته در این زمینه، جک درب پارکینگ اتومات کسری KE-400 است. این سیستم نه تنها امکانات امنیتی بالایی فراهم می‌کند بلکه بهبودهای چشمگیری در کارایی نیز دارد.

فواید جک درب پارکینگ اتومات کسری KE-400

اگر به دنبال راهی جهت افزایش امنیت پارکینگ و بهینه‌سازی عملکرد هستید، جک درب پارکینگ اتومات کسری KE-400 گزینه‌ای بی‌نظیر است. این سیستم با ارائه ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد خود، از بقیه رقابت خارج می‌شود.

ویژگی‌های منحصر به فرد

جک درب پارکینگ اتومات کسری KE-400 با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به پارکینگ شما ارتقاء می‌بخشد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • امنیت بالا

    سیستم قدرتمند امنیتی جک درب پارکینگ اتومات کسری KE-400 از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کند تا حفاظت ایده‌آلی را برای پارکینگ شما ارائه دهد.

  • کارایی بالا

    سرعت و کارایی بالای این سیستم باعث افزایش تردد در پارکینگ می‌شود و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

  • قابلیت هوشمند

    جک درب پارکینگ اتومات کسری KE-400 با قابلیت هوشمندی منحصر به فرد، به صورت خودکار و هوشمند عمل می‌کند.

جزئیات فنی

در حال حاضر، برخی از جزئیات فنی این سیستم به شرح زیر می‌باشند:

  • وزن و اندازه

    جک درب پارکینگ اتومات کسری KE-400 با وزن سبک و ابعاد مناسب، نصب و استفاده راحتی دارد.

  • مصرف انرژی

    این سیستم با مصرف انرژی کمتر به عمل می‌آید، که از نظر اقتصادی و محیطی بسیار مهم است.

سوالات رایج

آیا نصب این سیستم پیچیده است؟

خیر، نصب جک درب پارکینگ اتومات کسری KE-400 بسیار ساده است. با دنبال کردن دفترچه راهنما، هر کسی می‌تواند به راحتی این سیستم را نصب کند.

آیا این جک در تمامی شرایط آب و هوایی کار می‌کند؟

بله، جک درب پارکینگ اتومات کسری KE-400 با طراحی مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف عمل می‌کند.

آیا قابلیت اطمینان این سیستم مشکلی دارد؟

خیر، این سیستم با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته، دارای قابلیت اطمینان بسیار بالایی است.

نتیجه‌گیری

با توجه به ویژگی‌ها و مزایای فراوان جک درب پارکینگ اتومات کسری KE-400، این سیستم به عنوان یک راه‌حل کامل برای بهبود امنیت و کارایی در پارکینگ‌ها برجسته است. با انتخاب این سیستم، شما می‌توانید به راحتی از تمامی مزایای آن بهره‌مند شوید و پارکینگ خود را به یک فضای ایمن و هوشمند تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *