تیغه کرکره برقی پانچ دار یا سوراخ دار در کجا به کار می رود و چه مزایایی دارد؟
۱۳۹۹/۰۱/۱۶
انواع تیغه پلی کربنات کرکره برقی (انواع تیغه شفاف)
۱۳۹۹/۰۱/۱۶
نمایش همه

تیغه کرکره برقی از جنس پلی کربنات چیست؟ انواع تیغه پلی کربنات

در ارتباط با تیغه پلی کربنات کرکره برقی اولین چیزی که در مورد این کرکره متوجه خواهید شد این است که ضمن ایجاد فضای استقبال ، احساس امنیت ایجاد می کند. نما یک کرکره بسیار متنوع است که در موقعیت های تجاری مانند فرودگاه ها ، مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ به خوبی کار می کند. همچنین برای محافظت از پنجره های داخلی و مناطق پاسیو محصولی مناسب است. در صورت اختیاری ، پانل های پلی کربنات را می توان با یک خراش ضد خش یا اوپال (شفاف) ساخت.  

وزن تیغه های کرکره برقی پلی کربنات در هر متر مربع باید بالای ۱۰ کیلوگرم باشد. این تیغه ها در وزن های پایین‌تر فقط کاربرد زیبایی دارد و از حالت امنیتی خارج می شوند. برای آشنایی بیشتر با انواع تیغه های کرکره برقی می توانید برروی لینک کلیک کنید. 

در هنگام باز بودن ، پانل ها در بالای سقف چرخانده می شوند و دهانه را کاملا آزاد می گذارند. همچنین برای بستن دهانه های بزرگ تا عرض ۷ متر با یک کرکره مناسب است. پانل های پلی کربنات به صورت جداگانه با قرار دادن آنها در یک قاب از ریل های اتصال آلومینیومی اکسترود شده به یک پرده کرکره ساخته می شوند. این ریل ها به وسیله ی لولا به یکدیگر متصل شده و با گیره های پلاستیکی انتهایی نصب شده اند. حداکثر طول صفحه ۳۰۰۰ میلی‌متر است. برای دیافراگم های وسیع تر ، یک مخزن H با عرض قابل مشاهده ۱۵ میلی‌متر بین پانل ها تنظیم شده است.

تیغه پلی کربنات کرکره برقی

تیغه پلی کربنات کرکره برقی

مزیت تیغه پلی کربنات کرکره برقی :

تیغه کرکره برقی شفاف یا همان پلی کربنات از مقاومترین پلیمر ساخته شده و با مقاومت بالای خود باعث شده در اماکن امنیتی مختلف از آن استفاده شود. این تیغه ها ضد ضربه ،ضد گلوله ،غیرقابل اشتعال و بسیار شکیل و زیبا، در رنگهای گوناگون از جمله شیشه ای ، دودی ، مسی ، آبی و … ساخته می شوند. در طرح ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارد اما نکته ی بسیار مهمی که در خرید کرکره برقی پلی کربنات باید به آن دقت کرد جنس پلی کربنات و وزن آن می باشد و بسته به نوع کاربرد هر کدام، باید انتخاب شود.

تیغه های شفاف نانو کامپوزیت یا پلی کربنات به دلیل داشتن ویژگی طلق مانند که امکان دیده شدن داخل از پشت تیغه ها وجود دارد، اکثرا در درب فروشگاه ها و مرکز های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. تیغه های پلی کربنات دارای مقاومت بسیار بالایی هستند همچنین خاصیت ضد اشعه بودن uv در آن ها وجود دارد و جنس این محصولات به طریقی است که در مجاورت رطوبت اکسید نخواهند شد. از دیگر مزایای آن این است که شما به راحتی قادر هستید که تابلو های تبلیغاتی را در داخل قرار دهید زیرا که از بیرون قابل دیده شدن هستند و در مواقعی که کار شما تعطیل است، می تواند بسیار برای شما کمک کننده باشد.

ساخت تیغه کرکره برقی از جنس پلی کربنات :

این تیغه ها از مواد پلی کربنات با مقاومت مکانیکی بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه در رنگهای گوناگون از جمله شیشه ای، دودی رنگ، برنز، آبی، مسی رنگ و … ساخته می شوند. کرکره های برقی شفاف پلی کربنات بدون رنگ بیشترین شفافیت را دارا است و با توجه به نیاز کارفرما امکان تولید آن با رنگ های گوناگون وجود دارد و در صورت نیاز می توان با افزودن مواد و یا انجام سند بلاست آن را به کرکره برقی مات تبدیل کرد. تیغه های کرکره برقی شفاف با استفاده از لوله های آلومینیومی یا زوارهای آلومینیومی و یا لوله استیل به یکدیگر متصل می شوند. جهت کرکره برقی با عرض دهنه کوچک (حدودا تا ۴ متر) از کرکره برقی شفاف با لوله و یا زوار آلومینیومی استفاده می شود.

تیغه های پلی کربنات با ضخامت استاندارد ۵ ، ۳ ، ۲ میلی‌متر و همچنین ۳mm با ضخامت ۵mm در لبه های بیرونی تولید می شوند. ماده اصلی به کار رفته در ساخت این نوع کرکره‌ها همان مواد پلی‌ کربنات است و استحکام این مواد تا حدی است که در صنعت به آن فولاد پلاستیکی هم می گویند. کرکره پلی کربنات به علت شفافیت خاصی که دارد، معمولا به کرکره شفاف نیز معروف است.

تیغه پلی کربنات کرکره برقی

چه عواملی برروی قیمت تیغه پلی کربنات کرکره برقی تاثیر می گذارد؟

  • جنس لوله و یا زوار بین تیغه ها و رنگ آن
  • ضخامت تیغه شفاف
  • وزن هر متر مربع تیغه پلی کربنات
  • کیفیت و برند مواد اولیه آن

انواع کرکره با تیغه پلی کربنات:

تیغه پلی کربنات شفاف دو مدل متفاوت دارد که هرکدام از انواع تیغه پلی کربنات دارای ویژگی و مختص ابعاد خاص می باشد. که در زیر به انواع کرکره با تیغه پلی کربنات می پردازیم. کرکره برقی شفاف یا کرکره برقی پلی کربنات معمولا برای مکانهایی مانند بانک ها و صرافی ها که از نظر امنیتی نیاز دارند در هنگام شب داخل آنها دیده شود کاربرد فراوانی دارد.

  • تیغه پلی کربنات شفاف لوله ای
  • تیغه پلی کربنات شفاف زواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *