نصب دزدگیر اماکن آژیر دار
نصب دزدگیر اماکن آژیری – دزدگیر اماکن آژیر دار
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
نصب دوربین در تهران
نصب دوربین مداربسته در غرب تهران – نصب دوربین در تهران
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
نمایش همه

انواع کرکره برقی و نصب انواع کرکره برقی را بیشتر بشناسید!

انواع کرکره برقی در مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت، راه اندازی و نصب میشود. مجموعه ما در نصب انواع کرکره انوماتیک سالها تخصص و تجربه دارد. درب کرکره ای در ایران تقریبا دارای سابقه ای حدود ربع قرن می باشد که در ابتدای کار با تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک شروع شد بدون اینکه تغییری در ظاهر و نوع ساخت آن ایجاد کنند. علاوه برآن در نصب راه بند، نصب جک درب، نصب درب شیشه ای سکوریت، نصب درب ریلی و نصب دزدگیر اماکن خدمات شایانی را مجموعه ما برای شما ارائه می دهد کافیست برروی لینک کلیک کنید یا با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

کرکره برقی یا درب کرکره ای چیست؟

کرکره برقی یک نوع در می باشد که با روشی مدرن و به صرفه برای محل کار و منزل شما مورد استفاده قرار می گیرد. کرکره های برقی را در محیط های محتلفی می توانید استفاده کنید از جمله این محیط ها می توان به درب پارکینگ، درب انبار، پنجره و … اشاره کرد. کرکره برقی که همان کرکره برقی اتوماتیک می باشد امروزه نقش سهولت بخشی را با وجود ساختاری ساده ایفا کرده است.

درواقع در گذشته و دهه های پیشین انسان ها برای حفاظت و یا راحتی بیشتر محیط زندگی خود از کرکره استفاده می کردند اما امروزه با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا ساخت و طراحی دسته جدیدی از کرکره ها با نام کرکره برقی انجام شود. سابقه درب های کرکره ای در ایران به بیش از ۲۵ سال می رسد. در ابتدای ساخت کرکره برقی، تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک انجام میشد بی اینکه تغییری در نوع ساخت و ظاهر آن اتفاق بیفتد اما بعد از گذشت مدتی ساخت کرکره های برقی متداول شد.

انواع کرکره برقی

انواع کرکره برقی

نصب انواع کرکره برقی :

گسترش فرهنگ استفاده از نوع برقی و الکتریکی انواع کرکره ها به جای نوع سنتی آن علاوه بر اینکه باعث تغییر مبت در مبلمان و دکوراسیون شهری و فضای خیابانها شده است به شکل تامل برانگیزی باعث افزایش ایمنی مالی و از آن مهمتر ایمنی روحی صاحبان اماکن تجاری و حتی مسکونی شده است .کرکره های برقی یا کرکره  الکتریکی اتوماتیک یکی از دستاوردها و  فن آوری هایی است که با داشتن ساختار ساده  توانسته است در سهولت و راحتی زندگی بشر نقش مهمی را ایفا کند. نصب کرکره های برقی و انواع درب اتوماتیک و کرکره ضد سرقت را از ما بخواهید. برای نصب کرکره برقی می توانید با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

انواع کرکره برقی:

  • کرکره برقی پارکینگی
  • کرکره برقی سکشنال
  • کرکره برقی گالوانیزه فوم دار
  • کرکره برقی پلی کربنات
  • کرکره برقی پنجره
  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی شفاف
  • کرکره برقی فولادی
  • کرکره برقی صوتی

 

چرا باید از کرکره برقی استفاده کنیم؟

عایق صدا و حرارت برای جلوگیری از اتلاف انرژی

نصب و راه اندازی سریع و کارآمد بدون مشکل توسط تیم های مجرب

ساخته شده از فولاد گالوانیزه و ضد آب و هوا و ضد زنگ

استفاده آسان

غلتک رو به پایین برای حرکت آسان

مناسب برای مصارف صنعتی و تجاری برای درها و پنجره ها

امنیت بالا، محافظت از دیوار به دیوار برای دهانه های کوچک تا بزرگ

ایده آل برای فروشگاه ها ، انبارها و املاک تجاری و کارخانه ها

از درها و پنجره ها در مقابل فضای باز محافظت می کند

اقتصادی و کم هزینه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *