نصب دوربین مداربسته در تهران، نصاب دوربین مداربسته در تهران
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
نصب دوربین مداربسته ip (تحت شبکه) در تهران
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
نمایش همه

نصب دوربین مداربسته در کرج، نصاب دوربین مداربسته در کرج

مجموعه ایمن صنعت در نصب و راه‌اندازی دوربین های مداربسته در تهران و حومه آن مانند کرج تخصص و تجربه کافی دارد. دوربین مداربسته به انگلیسی CCTV یا Closed Circuit Television می‌باشد. همانطور‌که از ترجمه کلمه به کلمه عبارت CCTV پیداست، انگلیسی‌زبانان به این نوع سیستم نظارت تصویری تلویزیون مداربسته می‌گویند. ولی ما فارسی‌ زبانان این نوع سیستم‌های امنیتی را با نام “دوربین مداربسته” می‌شناسیم.

نصب دوربین مداربسته در کرج :

نصب دوربین مداربسته در منزل موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر نیز باعث می‌شود فرد با خاطری آسوده هنگام سفر و دوری از خانه، به مشاهده و بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و ذخیره شده روی دستگاه DVR (با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر) بپردازد.

مهم ترین جنبه نصب سیستم دوربین مداربسته انتخاب نقاط مناسب دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خط می شود که بر کیفیت فیلم تأثیر می گذارد. برای فضای داخلی گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده باشد. یک پریز برق نیز باید در مجاورت باشد. برای بیرون از منزل مکان بالاتری را انتخاب کنید که در را پوشش می دهد روی پنجره ها، گاراژها و … همچنین نقاط بالاتر از ۱۰ طبقه را انتخاب کنید تا به راحتی خراب نشود.

نصب دوربین مداربسته در کرج

نصب دوربین مداربسته در کرج

مراحل نصب دوربین مداربسته در کرج :

  • قرار دادن DVR 
  • روشن کردن دوربین مداربسته
  • اتصال سیم ها
  • مدیریت کابل ها 

قبل از نصب دوربین مداربسته چه کارهایی باید انجام دهیم؟

فکر ایجاد حفره در دیوارهای خانه برای سیم کشی جهت نصب دوربین مدار بسته ممکن است کمی نگران کننده باشد اما نگران نباشید. در نصب دوربین مدار بسته می توان با استفاده از تجهیزاتی مانند داکت، لوله، سینی کابل و … و همچنین عبور سیم از سقف های کاذب، کناف، دوپوش، زیر نما یا زیر زمین سیم کشی را کاملا از دید مخفی کرد. بعضی سیستم های امنیتی دوربین مداربسته بصورت پکیج های بیسیم ارائه شده که نصب دوربین مداربسته را برای مکانهای کوچک بسیار آسان می‌کند و همچنین تهیه لیستی از نیازها برای نصب دوربین مداربسته لازم است.

قیمت نصب دوربین مداربسته در کرج به چه عواملی بستگی دارد؟

امروزه دوربین مدار بسته علاوه بر مکان های اداری و تجاری در منازل هم مورد استفاده قرارمی‌گیرد. نصب دوربین مداربسته یکی دیگر از خدماتی است که امکان ارائه قیمت دقیق بدون بازدید و کارشناسی محل غیرممکن است. میزان کار کابل کشی و نوع دوربین انتخابی توسط مشتری در کیفیت نیروی خدماتی نصاب و در نتیجه قیمت کار موثر هستند. نصاب های دوربین مدار بسته با توجه به عوامل متعددی در اولین مرحله از کار اقدام به طراحی یک نقشه کامل از محل های قرارگیری دوربین می کنند همچنین یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کل پروژه نصب دوربین مدار بسته نوع دوربین‌های خریداری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *