موتور کرکره برقی
موتور کرکره برقی و هرآنچه که باید از انواع موتور کرکره برقی بدانید!
۱۳۹۹/۰۳/۱۴
انواع کرکره برقی و نصب انواع کرکره برقی را بیشتر بشناسید!
۱۳۹۹/۰۳/۱۴
نمایش همه

نصب دزدگیر اماکن آژیری – دزدگیر اماکن آژیر دار

نصب دزدگیر اماکن آژیر دار

نصب دزدگیر اماکن آژیر دار

نصب دزدگیر اماکن آژیری که یکی از انواع دزدگیر های اماکن می باشد را سال هاست که تخصص و تجربه برای راه‌اندازی آن داریم. دزدگیر اماکن آژیر دار را با نازلترین قیمت و هزینه برای شما نصب می کنیم. کافیست با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید. مجموعه ایمن صنعت نه تنها در نصب دزدگیر اماکن تخصص دارد بلکه در نصب کرکره برقی، نصب جک درب، نصب درب شیشه ای سکوریت، نصب راه بند، نصب درب ریلی و … نیز تخصص و مهارت کافی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست برروی لینک کلیک کنید.

دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر اماکن یا سیستم اعلام سرقت وسیله ‌ای است که به هنگام گذر از یک حریم خصوصی با اعلام صدا، این عمل غیرقانونی را اعلان می‌کند. دزدگیرهای موجود در بازار هر چند از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده‌اند، ولی بطور کلی همگی آنها دارای یک ساختار مشترکی می ‌باشند.

دزدگیر اماکن آژیری چیست؟

ابتدایی‌ترین سیستم امنیتی که کماکان در بازار سیستم های حفاظتی بفروش میرسد سیستم دزدگیر اماکن آژیری می باشد. از وظایف این دزدگیر میتوان به تشخیص حرکت توسط سنسورها، فرمان به پنل  مرکزی به صدا درآمدن آژیر اشاره کرد. یکی از مزایای چشم گیر دزدگیر اماکن آژیری قیمت ارزان و بسیار مناسبی است که دارد.

نصب دزدگیر اماکن آژیری

نصب دزدگیر اماکن آژیری

معایب دزدگیر اماکن آژیر دار :

  • محدود بودن امکانات امنیتی
  • عدم کنترل از راه دور
  • قطع ارتباط با قطع خط تلفن

آژیر دزدگیر از چه اجزایی تشکیل شده و کاور آژیر دزدگیر اماکن چیست؟

یکی از ارکان مهم دزدگیر اماکن آژیر یا همان بلندگو می باشد. بعد از اینکه سنسورها تردد غیرمجاز را به دستگاه مرکزی اعلام می کنند دستگاه مرکزی دستور به صدا درآمدن آژیر را صادر می کند. اعلام وضعیت خطر در این مجموعه توسط آژیر صورت می گیرد که با صدای بلند خود، خطر را به طور عمومی اعلام می کند. این آژیر ها می توانند با یک کاور هم پوشانده شوند، چرا که این احتمال وجود دارد که با یک ضربه از جای خود جدا شده و یا دچار شکستگی شود. نکته ای که باید در مورد آژیر دزدگیر ها به آن اشاره شود اینکه می توان در زونی که مجموعه دزدگیر نصب می شود.

چند دتکتور حریق یا دود از سیستم های اعلام حریق هم قرار داد، به این ترتیب این دتکتور ها با تشخیص دود یا حریق و بدون نیاز به ارسال اطلاعات به مرکز کنترل، آژیر را به صدا در می آورد. در نظر داشته باشید که این دتکتور ها به طور ویژه برای دزدگیر ها ساخته می شوند، چرا که دتکتور های اعلام حریق ۲۴ ولت و دتکتور های دزدگیر اماکن ۱۲ ولت هستند.

بلندگو دزدگیر این قطعه نیز به مانند آژیر وظیفه پخش آلارم را دارد، اما تفاوت این قطعه با آژیر این است که آژیر برای پخش صدای آلارم نیاز به یک مثبت و منفی ۱۲ ولت دارد اما بلندگو به خروجی مخصوص باید متصل شود تا ملودی آلارم که توسط مرکز دزدگیر ساخته می شود توسط بلندگو پخش شود.

آژیر پیزو این هم یک نوع آژیر است در ابعاد کوچکتر و به طبع با صدای کمتر که در کنار مرکز نصب می شود و وضعیت سیستم را مشخص می کند. به این معنی که وقتی صاحب خانه، می خواهد از خانه خارج شود، دکمه قفل ریموت را میفشارد و آژیر پیزو با به صدا در آوردن یک صدا ممتد دو ثانیه ای به صاحب خانه این را اعلام می کند که عمل مورد نظر انجام شده و در زمان برگشت و با فشردن دکمه باز شدن، دو صدا ممتد از آژیر پیزو پخش می شود که اعلام غیر فعال شدن دستگاه می باشد.

نصب دزدگیر اماکن آژیری :

نصب دزدگیر آژیر دار به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول نصب سخت افزاری است که شامل نصب پنل، نصب باتری، جانمایی و نصب سنسور ها، نصب آژیر و در آخر نصب بلندگو می شود. بخش دوم که تنظیمات نرم افزاری دزدگیر اماکن آژیری است که شامل تعریف شماره، تعریف و تماس پیامک نام گذاری سنسور ها، تغییر رمز عبور می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *