نصب کرکره برقی و بررسی تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کرکره برقی
۱۳۹۹/۰۱/۲۸
سنسور های کرکره برقی چیست و چگونه نصب می شوند؟
۱۳۹۹/۰۱/۲۸
نمایش همه

مزایای نصب دزدگیر اماکن چیست؟

وظیفه سیستم های هشدار دهنده برقراری امنیت در محیط و هشدار ورود غیر مجاز به محل از طریق آژیر و شماره گیری اتوماتیک است. اما در گونه امروزی حتی با وجود ساکنین در محیط میتوان این سیستم ها را به صورت نیمه فعال نیز به کار گرفت. بر طبق آمار، دستبرد به محیط هایی که به دزدگیر اماکن و سنسور های تشخیص حرکت مجهز هستند خیلی کمتر از محیط هایی است که از هیچ سیستم هشدار دهنده ای استفاده نمیکنند.

همه ما حداقل یک بار در عمر خود تجربه سرقت از وسایل خانه خود و یا اقوام و دوستان را تجربه کرده ایم. سارقین در بدو ورود به محیط سعی دارند در کوتاه ترین زمان به پول و اشیا قیمتی و جواهر آلات دسترسی پیدا کنند و اینجاست که نصب یک سیستم اعلام سرقت در محیط و قرار گیری سنسورهای تشخیص حرکت مقابل درب ها و پنجره ها و ورودی ساختمان تضمین کننده تشخیص ورود غیر مجاز و واکنش سریع طی یک پیام تلفنی و یا پیامکی و هشدار صوتی از طریق بلندگوها خواهد بود.

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن

از مزایای نصب دزدگیر اماکن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی

یکی از مهمترین و پرخسارت‌ ترین خطراتی که اماکن مختلف را تهدید میکند آتش‌سوزی است و شما میتوانید با خرید یک سیستم امنیتی هشدار دهنده و با استفاده از سنسورهای مناسب مانند آشکار سازی دود، از وقوع آتش‌سوزی جلوگیری کنید.

  • قابلیت قرار گرفتن تحت پوشش بیمه و تخفیف بیمه

اگر قصد استفاده از خدمات بیمه نظیر بیمه سرقت یا آتش‌سوزی را دارید، باید بدانید در قوانین بسیاری از شرکت‌ های بیمه نصب دزدگیر یا سیستم هشدار از شروط گرفتن بیمه می باشد.

  • کاهش احتمال وقوع سرقت

بسیاری از سارقین ترجیح می دهند مواردی را برای سرقت انتخاب کنند که  ورود و حضور در آن جا آسان‌ تر باشد و زمان کمتری از آن‌ ها بگیرد، اماکنی را برای سرقت انتخاب میکنند که  فاقد هرگونه سیستم امنیتی باشد بنابراین وجود دزدگیر در محل زندگی و کار شما می تواند در این مورد تاحد زیادی شما را مصون نگه دارد.

  • مدیریت ساختمان از راه دور

کاربرانی که از سیستم حفاظتی مانند دزدگیر اماکن برای ساختمان خود استفاده میکنند، می توانند از راه دور ساختمان خود را مدیریت کنند. کاربر میتواند از هر نقطه‌ ای در جهان سیستم امنیتی ساختمان را فعال و یا غیر فعال کند و همچنین از طریق شبکه اینترنت، تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌ های مداربسته را مشاهده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *