خرید جک درب پارکینگ و متعلقات – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
میزان تردد ساختمان در انتخاب جک برقی مناسب – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
نمایش همه

اهمیت شناخت جک های درب ماشینی – نصب جک درب اتوماتیک

بعد از این که شرایط و موقعیت درب ساختمان، موقعیت قرار گیری خود سازه و تردد آن را در نظر گرفتید، باید در قدم بعدی برای خرید جک درب پارکینگ، انواع مختلف جک هایی که وجود دارند و مشخصات و کارایی های آن را بشناسید. هر یک از این جک ها برای موقعیتی به خصوص مناسب بوده و به کار می روند. بر این اساس انواع جک های موجود شامل موارد زیر هستند:

  • جک های هیدرولیک؛ این دسته از جک ها در واقع برای درب ساختمان هایی مناسب اند که تردد بسیار بالایی دارند. این جک ها را می توان برای درب های سنگین تر به کار برد. از همه مهم تر به دلیل کار کردن این جک ها با روغن، می توان از آن ها در مکان های متفاوت با اطمینان از حفظ عملکرد مناسب آن ها استفاده کرد.
  • جک های پارکینگ الکترو مکانیکی؛ در مقابل جک های هیدرولیکی این دسته از جک ها برای ساختمان هایی با تردد متوسط مناسب است. این جک ها با گیربکس های مکانیکی کار کرده و کارایی آن ها در هوای بسیار سرد تحت تاثیر قرار می گیرد. اگر تردد ساختمان مورد نظر بین ۲۰ تا ۳۰ بار در روز باشد، می توان از جک های الکترومکانیکی برای درب مورد نظر استفاده کرد.

علاوه بر این دسته بندی دیگری که برای انواع جک ها وجود دارد، دسته بندی آن ها بر اساس انواع جک های ریلی، بازویی، زنجیری، تسمه ای و جک پارکینگ برقی است که با کمک یک موتور کار کرده و درب را باز و بسته می کند. بر اساس معیار های متفاوتی اعم از نوع درب و اندازه آن باید یکی از این جک ها را به عنوان نمونه مناسب هنگام خرید جک درب پارکینگ انتخاب کرد.

جک درب پارکینگ میلان ۴۰۰ است و ظاهری شبیه جک درب پارکینگ پروتکو ایتالیا را دارد.موتور ۲۲۰ ولت این جک قدرت خوبی را به ان داده و توان کشش هر لنگه درب تا ۳۵۰ کیلوگرم را با طول هر لنگه ۲.۵ متر را دارد.خلاص کن جک اتوماتیک پارکینگ میلان مشابه پروتکو کلیدی بوده وامنیت بالاتری نصبت به خلاص کن های اچاری دارد.سر موتور این جک درب پارکینگ رو به بالا بوده وبرای همین مناسب برای محیط های گرمسیر میباشد, زیرا گریس ان وارد موتور نمیشود.

 

اهمیت شناخت جک های درب ماشینی

 

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی و ریلی پشت درب مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک برقی پارکینگ تهران را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی اهمیت شناخت جک های درب ماشینی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *