ساختار جک درب پارکینگ – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
جک درب پارکینگ ارزان – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
نمایش همه

راهنمای خرید جک درب پارکینگ – نصب جک درب اتوماتیک

 وقتی خصوصیات راهنما جک پارکینگی مختلف را مطالعه می کنید به چند کلمه بر خورد خواهید کرد که به اختصار چند مورد را توضیح می دهیم.

  • شفت

در بدنه  ی جک میله یا محوری قرار دارد که عملکرد اصلی را بر عهده دارد. با باز و بسته شدن و تغییر اندازه ی خود درب را باز و بسته می کند.معمولا بین ۳۰ تا ۷۰ سانتی متر این تغییر اتفاق می افتد.

  • کورس

به اندازه ای که شفت باز و بسته می شود کورس جک می گویند. کورس ۶۰ سانت یعنی شفت یا بازو تا ۶۰ سانتی متر تغییر اندازه خواهد داد.هرچه درب بزرگتر باشد کورس باید بیشتر باشد.

  • برد و مدار کنترل یا فرمان

مسئولیت هماهنگی ، زمان بندی و ترتیب بندی بین الکتروموتور و حرکت دستگاه را دارد.فرمان ریموت و چشمی را دریافت می کند و درب را به حرکت در می آورد.

  • چشمی فتوسل یا مادون قرمز

مسئولیت تشخیص مانع در هنگام بسته شدن را دارد. یک طرف فرستنده و طرف دیگر گیرنده قرار می گیرد و هر مانعی بین درب مشاهده شود تشخیص می دهد و به مدار فرمان منتقل می کند تا دستور ترمز صادر شود.

  • ماردون

میله ای که با چرخش عملکرد پیستونی را به وجود می آورد ماردون نام دارد و خرابی در اثر استفاده ی نا متعارف موجب آسیب این قطعه می شود که جبران ناپذیر است.

  • خلاص کن

برای از کار انداختن عملکرد برقی جک در زمان های اضطراری مثل قطعی برق یک خلاص کن تعبیه شده و با دونوع کلید شش ضلعی یا کلید معمولی کار می کند. وقتی کلید را در خلاص کن بچرخانید درب به صورت دستی باز و بسته می شود.

آشنایی با برخی از قابلیت های مختلف

اگر در هنگام خرید با قیمت های عجیب و غریب مواجه می شوید علت آن وجود قابلیت های متعدد است که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • سیستم عملکرد دو سرعته

در بسیاری از جک ها برای گرفتن صدای درب ، سرعت در هنگام بسته شدن و باز شدن کاهش می یابد تا درب ها آرام بر روی هم قرار گیرند.

  • ضد آب (Water Proof)

داشتن استاندارد IP های بالا موجب قابلیت ضد آب می شود.اگر در شهرهای مرطوب با بارش زیاد باران زندگی می کنید توجه داشته باشید که قابلیت ضد آب برای شما حیاتی است تا از سوختن و زنگ زدگی دستگاه یا قطعات جلوگیری کند.این استاندارد عملکرد در بازه های دمایی مختلف را معین می کند تا ساکنین در محیط های بسیار سرد یا بسیار گرم بتوانند جک برقی مناسب را خریداری کنند.در مشخصات هر محصول بازه ی کارکرد دمایی لحاظ شده است.

  • بازشدن بیش از ۹۰ و تا ۱۲۰ درجه

یک سری از ساختمان ها موقعیت های متفاوت دارند و باید از این ویژگی استفاده کنند که درب بیشتر از ۹۰ درجه باز شود.اما در مجموع برای هر ساختمانی این ویژگی ارزشمند است و موجب راحتی در ورود و خروج وسیله ی نقلیه می شود.

  • Fast Closing

 پس از عبور وسیله نقلیه به صورت خودکار درب بسته خواهد شد و حتما نیاز به استفاده از ریموت برای بستن نیست تا اگر فراموش کردید که ریموت را بزنید درب باز نماند.پس از باز کردن درب با ریموت ، چشمی ها ی هوشمند به محض دریافت سیگنال و تایید عبور خودرو فرمان بسته شدن را صادر می کند.

جک درب پارکینگ A40شرکت bft یکی دیگر از محصولات بی نظیر و با کیفیت این شرکت است که نسبت به مدل های دیگر از قدرت بیشتری برخوردار است،به طوری که توان کشش هرلنگه درب را تا وزن ۵۰۰کیلوگرم و طول هرلنگه تا۴متر را داراست.

 

راهنمای خرید جک درب پارکینگ

 

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی و ریلی پشت درب مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک برقی پارکینگ را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی راهنمای خرید جک درب پارکینگ با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *